ROBO concept



Szybkie szkice postaci do gry.Miso robot,który ogólnie raczej nie przetrwa spotkania z pozytywnym bohaterem,rozleci się na części,a raczej eksploduje mu łepetynka.Owkorsik ma on jeszcze liczne grono przyjaciół,którzy będą mu towarzyszyć i razem z nim podziela jego smutny los.Dla chcących, polecam stronkę do inspiracji w wykonywaniu poklatkowej animacji .Trochę mi to zajęło, ale w końcu odkryłem ,że animacje z moich ulubionych starych gierek na automaty oraz moja pierwsza konsolkę Sege GENESIS,ukrywają się pod nazwą SPRITES,właściwie chyba wszystkie tego typu animki tak się zwą,ale mi chodzi akurat o poklatkówę starych gierek.Dzięki temu wiekopomnemu odkryciu ,net otworzył się dla mnie z nowymi możliwościami.Do oblukania polecam MARVEL vs.CAPCOM i sprity postaci VENOMA czy też CHUN-LI